Сервісний центр «Ремікс»
Сервісний центр «Ремікс» - гарантійна майстерня по ремонту та технічному обслуговуванню музичних інструментів, професійного світлового та звукового обладнання. Висока якість обслуговування в сервісному центрі «Ремікс» зумовлена професіоналізмом технічного персоналу, наявністю запасних частин від заводів-виробників, а також сучасним ремонтно-діагностичним обладнанням та матеріально-технічною базою, а найголовніше, фахівцями з величезним досвідом роботи у цій сфері.
Сервісний центр «Ремікс» пропонує Вам комплекс послуг, користуючись якими Ви завжди будете впевнені, що Ваша техніка не підведе Вас в найвідповідальніший момент.
Проведення нестандартного ремонту - усунення несправностей, пов'язаних з неправильною експлуатацією, перевищенням напруги, залиттям рідиною тощо.
Гарантійне і післягарантійне обслуговування обладнання.
Сервісний центр «Ремікс» - це висока якість обслуговування в короткі терміни.
Безкоштовні консультації щодо експлуатації обладнання і догляду за ним.
Гарантійні умови
На все обладнання та інструменти, які продаються в нашому магазині, поширюється гарантія згідно з чинним законодавством України, крім окремих випадків, передбачених спеціальними договірними умовами. Під час купівлі обладнання та інструментів продавець зобов’язаний видати гарантійний талон встановленого зразка, з яким ви можете ознайомитися нижче.
Гарантійний талон дійсний лише в оригіналі за наявності оригінальної тари або упаковки, у якій було придбано обладнання, підпису продавця та штампа магазину протягом гарантійного терміну.
УВАГА! Під час покупки вимагайте перевірки виробу у вашій присутності та заповнення гарантійного талона.
Встановлення та підключення
Для встановлення та підключення придбаного обладнання ви можете скористатися платними послугами фахівців нашого магазину. Ви також можете звернутися до будь-яких інших кваліфікованих фахівців, однак у разі, якщо виріб вийде з ладу через неправильне встановлення, ви втрачаєте право на гарантійне обслуговування.
УВАГА! Усе електрообладнання має бути обов’язково заземлене. Незаземлене обладнання є потенційно небезпечним. Продавець не несе відповідальності за шкоду здоров’ю та майну, спричинену недотриманням норм встановлення та підключення.
Регламент гарантійного обслуговування обладнання
1. Гарантійний термін на обладнання обчислюється з дня роздрібного продажу.
2. Вимоги споживачів, передбачені чинним законодавством про захист прав споживачів, можуть бути пред’явлені за умови, що недоліки товару не виникли внаслідок порушення покупцем правил користування, транспортування, зберігання, дії третіх осіб, потрапляння всередину рідини, хімічних речовин, домашніх тварин, побутових комах і гризунів або продуктів їхньої життєдіяльності, а також дії непереборної сили (пожежі, природної катастрофи тощо). У гарантійний період ремонт несправних приладів здійснюється нашим сервісним центром.
3. Продавець не несе гарантійних зобов’язань у разі встановлення, монтажу та підключення виробів, здійснених особою, не уповноваженою продавцем.
УВАГА! Транспортні витрати, послуги з підключення, встановлення та запуску приладу оплачуються покупцем, якщо інше не передбачено умовами продажу приладу в організації торгівлі.
4. Гарантія не поширюється на прилади з несправностями, що виникли внаслідок суттєвих порушень технічних вимог, зазначених в інструкції з експлуатації, зокрема у разі пошкодження заводського номера на приладі; якщо ремонт виробу було виконано особою, не уповноваженою організацією торгівлі; через нестабільність електромережі, що перевищує встановлені українськими стандартами межі, а також через значний негативний вплив навколишнього середовища.
УВАГА! Гарантія не поширюється на частини приладів, які легко б’ються: скло, пластик, лампи тощо.
5. Несправні вузли приладів у гарантійний період безкоштовно ремонтуються нами або замінюються на нові. Рішення про доцільність їхньої заміни або ремонту залишається за службою сервісу. Замінені дефектні деталі переходять у власність служби сервісу.
УВАГА! Гарантія не поширюється на звукове обладнання у разі використання комп’ютера як джерела сигналу, а також при посиленні звукових даних, стислих у форматах MP3, ASF, OGG тощо.
6. Після закінчення гарантійного терміну наша служба сервісу завжди готова запропонувати вам свої послуги.
УВАГА! Гарантійному ремонту не підлягає нерозбірне обладнання (адаптери, кабелі, антени, звукові карти, гітарні, мікрофонні та клавішні стійки, мікрофонні капсули, вітрозахисні та головні гарнітури для мікрофонів, струни, стійки під гучномовці, програмне забезпечення, встановлене на магнітному (жорсткому) диску, носії інформації, що є частиною товару або диски, флеш-накопичувачі, інші аксесуари, гучномовці).
7. Гарантія не поширюється на прилади з механічними пошкодженнями (зовнішніми або внутрішніми), що спричинені будь-яким механічним впливом або ударом, а також при деформації матеріалів чи деталей тощо.
8. Гарантія не поширюється на природний знос частин, які мають обмежений термін служби, профілактику виробу, а також на витратні матеріали.
УВАГА! Гарантія не надається у разі витоку електроліту з гальванічних елементів.
9. Продавець залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні товару в разі, якщо змінено, стерто або нерозбірливо написано в гарантійному талоні модель товару, його серійний (заводський) номер, дату покупки, найменування продавця, печатку продавця тощо.
УВАГА! Усе світлове обладнання обов’язково повинно проходити технічний огляд кожні пів року протягом гарантійного терміну, інакше права на гарантійне обслуговування обладнання втрачаються.
У нашому сервісному центрі ви можете безкоштовно зробити перший технічний огляд устаткування, придбаного у нас.